Rabu, 23 Mac 2011

5 Ekor Jin Baru di Hantar


Rawatan pada 18 mac 2011, Khamis bersama Us. Mazlan di Darusyifa

Penat-penat jauh cari ubat
Petang ni saya datang Darussyifa pukul 5 petang. Housemate hantarkan tak boleh temankan dia ada urusan ke Kajang dengan adiknya.. Takpa, dah besar rahmat rasanya kalau ada yang boleh hantar. Kalau tak terpaksalah saya menapak dari rumah sewa ke Darussyifa, boleh tahanlah dalam 20 minit boleh sampai rumah. Nak buat macamanakan, ini yang kita terdaya. Alhamdulillah tempat berubat dekat boleh jalan kaki je. Orang lain berubat bukan main perit terpaksa cari Darussyifa berjam2 lamanya baru jumpa. Ada yang datang tu dari Johor, Kelantan, Kedah, Singapore pun ada.. Bukan main jauh nak cari ubat. Kadang-kadang terfikir nak cari ubat jauh2 ni nak kaluarkan jin, ubat tu ada dalam diri sendiri. Kalau jaga solat, banyak amal sunat, Qur'an baca, taat ALLAH, insyaALLAH benda ni takda kuasa mudharatkan manusia.

Cari peneman
Sambung cerita... Eh nak minta teman siapa ya nak jumpa Ustaz ni. Segan pulak sorang-sorang. Sebaiknya berteman. Perawat Darussyifa kalau merawat akan buka pintu terutama kalau pesakit itu datang sorang-sorang. Baru teringat Fauzan ada ikut suami dia, suami dia kerja Darussyifa. Kebetulan pula terlupa bawa handphone terpaksa minta tolong adik kat kaunter yang jual air, minta tolong tanyakan pada suaminya kalau si Fauzan tu ada.. ALHAMDULILLAH ada dia, maka diapun temanlah saya masuk bila dah sampai giliran.

Maka sesi rawatan bermula..
Ustaz: Makhluk tu ada lagi
Saya: Ada lagi dia.. Ustaz hari tu saya ada muntah dua kali, masa tu saya pergi LCCT tiba-tiba rasa mual saya baca banyak zikir. Terpaksa berhenti tengah jalan, bila saya tepuk belakang saya saya muntah. Kemudian balik rumah saya baca rukyah buat rawatan sendiri saya picit kepala, bila saya picit lubang telinga tiba-tiba saya muntah.. ustaz adakah keadaan ini menunjukkan jin tu ada..
Ustaz: Dia boleh keluar dari muntah
Saya: Ustaz selepas saya berubat dengan orang Aceh yang guna jin tu, saya rasa panas dari lutut ke kaki saya ni. Biasanya keadaan itu berlaku bila ada makhluk nak masuk badan saya. Bila saya tahu orang itu guna jin, maka saya tinggalkan dia. Saya kata ia bertentangan dengan ilmu saya yang saya belajar di Darusyifa dengan Tn. Guru Us. Haron Din. Saya tegur dia jangan merawat guna makhluk. Mungkin dia terhina dengan saya ustaz sebab saya tinggalkan dan tegur dia.

Lima ekor jin baru masuk
Maka Ustaz pun mulalah buat rawatan. Masa buat rawatan tu seperti biasa goyang-goyang kaki, ketar dan macam-macam bunyi. Ada suara asing yang lebih ganas. Saya rasa dia panggil nama orang itu tiga kali :Murtada. Lepas tu entah bahasa apa yg tak di fahami.
Jin: Ustaz orang itu dihantarnya lagi lima jin. Macamana itu..
Ustaz: Jantan ke betina
Jin: 2 jantan 3 betina, macamana ini, aku mau...
Ustaz: Jin kafir ke Islam
Jin: Mana ada jin Islam masuk badan orang. Jin kafirlah
Ustaz: Kamu?
Jin: Aku sudah masuk Islam. Diuduk dengan orang beriman aku pun jadi beriman. ALLAH pilih aku masuk Islam
Ustaz: Habis kamu masuk badan dia, kamu keluarlah
Jin: Aku sayang dia, aku mau jaga dia, habis macamana tu jin2 itu di hantar suruh bunuh ini budak
Ustaz: ALLAH ada, ALLAH jaga dia, ALLAH sayang dia. Kamu keluar dulu yang lain tu kita akan uruskan macamnana. Kamu duduk dalam dia tanpa kebenaran, pendatang haram, duduk tanpa izin.
Jin: Ya aku tak ada IC. (Ustaz tersenyum, jin pun senyum) ya aku tak ada IC..
Ustaz: Tak payah kacau dialah
Jin: Iih ndak sudah ku kacau
Ustaz: Awak dah lama sangat, kesian tengok dia, awak keluarlah. Kamu dah Islam tak boleh dah ganggu dia. Kesian dgn dia tau.
Jin: Ndak ada sudah gila-gila, ndak ada sudah kasih bodoh-bodoh, ndak ada sudah kasih ndak mau kerja. Cuma jangan kasih kahwin saja, itu saja. Sebab kalau kawin dengan orang soleh ndak sudah boleh duduk..

Ketua jin 150 ribu tahun keturunan China
Ustaz: Umurmu sekarang berapa
Jin: (dengan bangganya) 150 ribu tahun ketua jin Kalimantan keturunan China
Ustaz: Hari itu kamu cakap kamu dari China ini Kalimantan pula.
Jin: Keturunan China. Aku punya nenek moyang keterunan China dari benua China. Bila kami belayar-belayar tersesat di Kalimantan. Aku ingat.. eh .. nenek moyang kami ingat China rupa-rupanya Kalimantan. Aku ndak membohong.. Kami ada baiah 15 jin, 10 jin sudah mati. Lima jin masih hidup. Aku satu di sini, empat lagi di Sabah, di Pilipin, di Sumatera, di indonesia.
Ustaz: Jin apa itu
Jin: Jin empat lagi yang baiah sama dengan aku. Yang satu 200 ribu tahun. Tapi aku jadi ketuanya. Semua perempuan. Baiah yang 15 jin tu perempuan semuanya.
Ustaz: Lelaki tidak ada
Jin: Semua perempuan, yg itu kumpulan2 lain

--bersambung--

1 ulasan:

  1. Jin2 cina tu dah dihantar balik ke cina.

    Sesiapa diganggu jin, hubungi sy di 0192176905.
    InsyaAllah.



    BalasPadam